Streetfighter’la Çilingoz Plajına

Yine bir gece spontanı ve Göksel Kavlak ile Çilingoz yapalım dedik. Kendisine Alfa Romeo Mito’mu sattığımdan beri sürecektik, lafta kalmıştı, muhabbeti kesmedik ama bir türlü süremedik.Ne Yamaha R1’ler ne Kawasaki Z1000’ler ne Ducati Monster’lar eskittik bir süremedik. Tabi arada bi Alfa Mito ve GT 3.2 V6 ile Alfa Trackday’imiz var o ayrı. Adam kalkmış Antalya’dan Ducati Streetfighter almış getirmiş, e o zaman yol yapmak lazım. Kısa keseyim 🙂01

Rotamızı fotoğraf olarak paylaşıyorum. TT Arena’da buluşup, Göktürk’te pite girip, yoldaki tozlardan kurtulduktan sonra geniş virajlarda ter attık, Kestanelik’ten Yalıköy’e saptık. Ormanlı’dan geçtik Yalıköy’e doğru yol baya bir yamalıydı aldırmadık. Yalıköyden Çilingoz arası efsane denilebilecek bir manzara, asfalt ve virajlar. (Lütfen yoldaki kara kaplumbağalarına dikkat ediniz, yılanları da ezmeyiniz.) Blogumuzun konusu viraj ne de olsa G seviyoruz 🙂

rota

Çilingoz’da muhteşem bir plaj var, ama tesis yok. Henüz sezon açılmamış ve yeme içme sıfır. Bu sebeple gidecek olursanız yanınıza muhakkak birşeyler alın, en kötü Yalıköy’de durun orda bişeyler yiyip geçin. (Ormanlı’da dere kenarındaki barakalarda sezonuysa muhteşem tatlısu balıkları oluyor bilginize) Çilingoz’dan yola nasıl devam etsek orman yolundan geri mi dönsek diye düşünürken, almanca konuşan bir ekipten bir amca bize kastroya gidin yol biraz bozuk ama orası da çok güzel dedi. Tabi ben yolun KTM’lere göre olabileceğini tahmin etmemiştim. Hyperla toprak yolda 50-60 km hızlarla gaz açarak, traction’a düşmeden yol alırken gözüm sürekli arkada acı çeken Streetfighter’a da takılıyordu. Neyse Kastro tam bir kamp alanı, yeme içme açısından da en azından aç bırakmıyor ama plaj olarak Çilingoz yanında sönük kaldı. Bu arada Çilingozda da bungalowlar var.

03

05

Hem Çilingozda hem de Kastro muhabbet koyu, karnımızı da fena sayılmayacak bir köfteyle doyurduk. Balıklar donmuş bize gelmez deniz kenarına ayıp 🙂 Taze seviyoruz. Dönüşte Hyper’dı SF’idi hadi bakalım. Swinger 🙂

06

Biraz da Ducati Streetfighter 848’i anlatalım. 50 km’ye yakın kullandım sanırım, alışmam 3-5 kilometre aldı. Harika bir oturuş ve gidon pozisyonu, tam anlamıyla motosiklet.Böyle agresif motosikletleri çok özlemişim, ne de olsa Ducati 848 Evo yarış motosikletinden türemiş bir motor bloğu, harika fren tepkisi, heyecan veren ve gazlamaya teşvik eden torku. Ducati Monster gibi bir naked varken, 848 evo gibi bir superbike’ın varken Ducati’nin bu modeli neden tasarladığını anlayamıyordum. Bunu net bir şekilde anlamış oldum, bir superbike’ı ne kadar user friendly yapabilirlerse yapmışlar. Viraj performansı insanı yenileyen cinsten.

08

Ve bu motor artık üretilmiyor (1098 motor bloklusu ve termignoni ile tam bir saf haz makinası), Panigale 1299’dan türetilmiş bir streetfighterı heyecanla bekliyoruz, 1290 Super Duke’a harika bir rakip olabilir. Kullandığım Streetfighter’da performans egzozu bulunmadığından 848 bloğunun desmo sesi kulaklıksız kullandığım yol boyunca senfoni gibiydi. Motor sürekli gaz yemeye hazır ancak mükemmeliyetçi olmanız lazım tüm görüş alma kabiliyetiniz kullanıp harika bir çizgi tutturduğunuzda gaz kesmeden yapacağını 10-15 km’lik temiz asfaltlı virajlar hayatınızda unutulmayacak dakikalar olacaktır.

07

Test blogu yazmıyorum sonuçta, bir sürü vlog var. En başarılısı tabi ki MotoGeo. Ondan streetfighter’ı izleyebilirsiniz.

Ayrıca Motogeo Adventures bölümleri arasında kısa bir İtalya Turu da yapmışlığı var Streetfighter ile O video da buradan ulaşabilirsiniz.

 

20 Mayıs 2016

Emin KURTOGLU

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s